30 comments:

  1. اسراء عادل بدير says:

    السلام عليكم ورحمة اللةوبركاتةانا اسمى /اسراء عادل بدير /وانابقالى كتير بستنة نتيجةالصف السادس بالدقهلية بس احنا دخلين المدارس يوم السبت والنهاردة الخميس وحضرتكم بتقولوا كل يوم ان النتيجة هتظهر غدا ومفيش حاجة بتظهر ارجوا من حضراتكم ان تظهروا النتيجة بجميع المحافظات انا رقم جلوسى /17011 ونتمنا لم جزائل الشكر والاحترام

  1. غير معرف says:

    السلام عليكم انا الطالب يحيي الباز ليه نتيجه الشهاده الابتدائيه ما ظهرتش في الدقهليه احنا اليوم هنروح المدرسه ولسه النتيجه الرجاء الاهتمام باموضوع
    انا رقم جلوسي 21831 ولكم الشكر

  1. محمد توفيق says:

    اسمى محمد توفيق رقم الجلو هو 47555 مدرسة اسماعيل القبانى ادارة الزاويه الحمراء التعليمية اشكر هذا الموقع الجميل على ما يقدم من خدمة لناارجو عند اظهر النتجة اخبرنى

  1. غير معرف says:

    انا عايزة النتيجة لو سمحتم محافظة 6 اكتوبر

  1. غير معرف says:

    انا كريم علاءالدين محمد رشاد
    انا عايز النتيجه لوسمحتم انا رقم الجلوس بتاعى 143591 ابعتوه على الايميل ده bobatitanic@hotmail.com وشكرا جزيلااااااااااا

  1. غير معرف says:

    انا اسمى كريم علاء الدين محمد رشاد انا عايز نتيجة الشهاده الابتدائيه لمجافظة القاهره انا رقم جلوسى 143591 وانا عايز النتيجه على الايميل ده bobatitanic@hotmail.com وشكرا جزيلااااااااااااااا

  1. غير معرف says:

    انا الطالب /يوسف السيد حسين عبد القادر


    الصف السادس محافظه الجيزه اداره جنوب الجيزه التعليمى

    رقم الجلوس// 41724

    الامال/yosafelsayd@yahoo.com

    وشكرن

  1. غير معرف says:

    انا حازم اشرف من القاهرة لو سمحتوا عايزة النتيجة

  1. غير معرف says:

    انا نفسى اعرف ليه النتيجه بتتاخر كل ده انا خلصة امتحان يوم20 كل ده تصحيح

  1. غير معرف says:

    انا نجحت وطلعت الاول علي المدرسة وانا اسمي عبدالرحمن محمد محمد حجاج وشكراااااااا

  1. غير معرف says:

    انا نجحت وطلعت الاول علي المدرسة وانا اسمي عبدالرحمن محمد محمد حجاج وشكرااااا

  1. غير معرف says:

    اسمي احمد عماد حسين وفائي ادرس في مدرسة الخطيب الخاصة وانا في الصف السادس الابتدائي واريدمعرفة نتيجة شهادتي ورقم جلوسي 196140 وبريدي الالكتروني Ahmed.pooh2011@yahoo.com

  1. غير معرف says:

    انا دينا عبد الله من المنزلة دقهلية عاوزة اعرف النتيجة بسرعة انا رقم جلوسى 180150

  1. غير معرف says:

    عايز اعرف نتيجة ابنتى ياسمين عصام سعد حامد رقم الجلوس 116272 مدرسة عمر بن عبد العزيز كوم النور مركز ميت غمر دقهليه وشكرا لادارة الموقع

  1. غير معرف says:

    اريد نتيجة الصف الثالث الابتدائي بالاسكندريةبادارة غرب التعليمية ورقم الجلوس هو57531

  1. غير معرف says:

    لوسمحتم انارضوى واريد نتيجتي وانا بالصف الثالث الابتدائي بادارة غرب بمحافظة الاسكندريةورقم جلوسي هو 57531
    وارجوكم تجيبوها بسرعة

  1. Unknown says:

    انا نادين احمد عبدالوهاب ارجو من حضراتكم ان تظهروا النتيجة


    رقم الجلوس ...132221

    محافظة.. الدقهلية

  1. عبد الرحمن مجدي الحسيني قهوه
    رقم الجلوس 96
    محافظة الدقهلية
    مدرسة المنزلة الابتدائية
    وشكرا

  1. Unknown says:

    انا زينب بمحافظة الجيزة
    بالصف السادس الابتدائي
    رقم جلوسي 2146
    ارجوكم اخبروني متي ستظهر النتيجة؟

  1. غير معرف says:

    لو سمحتوا النتيجه هتظهر امتى انا من محافظة الجيزه ...على فكره يوجد ناس كتير جابوها من الكنترول

  1. غير معرف says:

    انا عايزه النتيجه انا من الاسكندريه الصف السادس الابتدائي ورقم الجلوس84183 ويريت تبعاتوهالي علي الميل دا meryam_barbie@yahoo.com

  1. غير معرف says:

    بسم الله الرحمان الرحيم

    حضارتكم كل يوم ندخل عالنت عشان نشوف

    النتيجة محافظة حلوان انا مش عارفة

    ليه كل الوقت ده ارجو من سيادتكم

    ان تظهروا النتيجة انا اسمى/ندى محمد

    زكرياصابر رقم جلوسى/ 12995 مع جزيل الشكر والاحترام

  1. غير معرف says:

    اسمي رحمة محمد ابراهيم
    السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
    انا رحمة برجاء وضع نتيجة الصف السادس الابتدائي محافظة الاسكندرية ادارة العامرية الترم الثاني ورقم الجلوس هو /121357/وفي مدرسة الفتح الخاصة والسلام عليكم

  1. غير معرف says:

    انا نادين احمد الوهاب رقم جلوسي 132221محافظة الدقهلية ارجو منكم ان تظهرو النتيجة فورا

  1. انا اسم ندى عبد الخالق انا عيزى الشهاده الابتدئيه الترم الثانى رقم الجلوسى 14514

  1. غير معرف says:

    نتيجة الصف السادس الابتدائي في البحيرة

  1. غير معرف says:

    فين نتيجة الشهادة الابتدائية والصف الثالث الابتدائي بالدقهلية كل المحافظات ظهرت النتيجة ماعدا المحافظة الفاشلة هذه ودي كله سببه المحافظ الفاشل
    فين أنتم يابقر بتعملوا إيه نايمين وتستلموا رواتب وخلاص والله حرام عليكم كل الموظفين دي رواتبهم حرام وبلاء عليهم يوم القيامة لأنهم عاوزين فلوس من الدولة وخلاص اشتغل وإن لم يشتغل عاوز راتب يقضي يومه بأي شكل في العمل يذهب على راحته ويغادر على راحته ولا فيه رقيب ولا حسيب عليه بالإضافة للمدرسين الفاشلين الذين يؤدون رسالة التعليم لفلاذات أكبادنا مفيش ضمير يتعاطوا السيجارة في الفصل أمام الأطفال هذا هو التعليم في مصر حسبي الله ونعم الوكيل في هذه الموظفين بالإضافة لإجبار الطلبة على أخذا الدروس الخصوصية بالإجبار .
    حسبي الله ونعم الوكيــل في الموظفين كلها
    فاض الكيل وطفح حرام عليكم

  1. غير معرف says:

    يا إسراء يقول غداً يقصدوا السنة الجاية يعني أنت عارفة يوم الحكومية في الدول العادية بسنة لكن بمصر بسنين معدة دي دولة فاشلة في كل شيئ

  1. غير معرف says:

    دولة الفن والمسخرة مصررررررر
    يقولون بأن الفن في مصر دي رسالة يؤدوها هذه رسالة تؤديهم إلى الهلاك وجهنم إن شاء الله وبئس القرار الأفلام والمسلسلات والبرامج الهابطة مثل برنامج منى الشاذلي وبرامح إبراهيم حجازي سواق الأتوبيس وبرنامج معتز ابن الفنانة القديرة وبرانامج صبايا هذه كلها برامج تضر وتسيئ لمصر كلها ولا80 مليون والله حرام عليكم وعلى الإعلام الفاشل الفاسد إحنا في الدول العربية وكل دول العالم نتعاير بهذا الاعلام الفاضح لهذه البلد عاوزكم بس تشفوا القنوات الفضائية للدول العربية ودول العالم كلها قنوات وبرامج محترمة لا تسئ لبلدها مفيش إلا هذه البلد مصر كلها مسخرة بسبب الفن والمسلسلات والبرامج الفاشلة بس دول عاوزين يأخذوا فلوس بالملايين المذعين والفنانين وكلها فلوس حرام ووباء عليهم يوم القيامة
    رسالة لهم جميعاً اتقوا الله كل وتعملوا فيه محرماً شرعاً وديناً لافي في الدين الإسلامي حاجة اسمها فن ولا رقص ولا غناء ولا كلام فارغ من هذا
    على الله البقر تفهم رسالة واضحة مني للبشر الممثلين والمذعين وعلى رأسهم رأيسهم وزير الاعلام الفاشل الفاسد

  1. غير معرف says:

    السلام عليكم ورحمة اله وبركاته الاسم -مى محمد الشامى
    ياجماعة ده صعب اووىى اناتعبت اووىى بسبب النتيجة لان انا نفسى النتيجةتظهر بجد ياريد تظهر علشان ارتاح من الطواطر وشدة الاعصاب حد يعطينى معاد اكيد لظهور النتيجة لو تسمحوا

Featured Video